Nye funktioner i Ante InHouse

I løbet af de sidste 6 måneder er der sket mange ændringer i vores juridiske vidensbank AnteInHouse, så den er blevet endnu mere specialiseret.

Her er et uddrag af hvad der er sket.

🔎 Fuldkommen søgning, uanset filformat!

Typisk kan juridiske afdelinger og advokathuse kun søge i filnavne, hvilket gør det rigtig svært at finde præcis det indhold man leder efter. 

Med AnteInHouse kan man søge direkte i dokumenter, overskrifter og kommentarer samtidig. Og nu understøtter vi bl.a. alle de gængse dokumentformater:

– PDF filer (søgbare og scannede)
– MS Word, Excel og PowerPoint filer (Office-formaterne)
– E-mails

📄 Indhold kategoriseret efter din arbejdsgang, trin for trin

Der er mange forskellige trin i løsning af en juridisk opgave. Man har brug for forskelligt indhold alt efter hvor man er i processen. 

Er man lige startet skal man måske have fat i en skabelon eller genbruge et godt eksempel. Måske skal man lave juridisk research, og så har man brug for lovgivning og praksis.

Derfor har vi nu automatiseret kategoriseringen af alle dokumenter, så du kan vælge præcis de typer som du har brug for – uanset om det er en skabelon, kontrakteksempel, afgørelser osv.

 

✅ Skræddersy din egen kategorisering 

AnteInHouse har en søgefunktionalitet som er helt i top og en lang række intelligente automatiseringer som gør juridisk indhold mere søgbart. Men nogle gange har man behov for helt unik opdeling af sit indhold, så platformen skræddersyes til ens behov.

Nu kan man oprette sine helt egne taksonomier, så man f.eks. kan opdele indhold efter afdeling, dokumentansvarlig, juridiske emner m.v.

💡 Ét univers af indhold med integreret søgning

Mange jurister kan nok nikke genkendende til at man skal bruge mange forskellige systemer i sin hverdag. Nogle til det interne indhold og andre til det eksterne – det prøver vi at lave om på.

Vi har nu gjort det muligt at forbinde eksterne datakilder til sin vidensbank, så man kan bruge Antes søgemaskine til at søge i både interne og eksterne dokumenter.

Case – samsøgning for udbudsjurister

Teams af udbudsjurister kan oprette deres egen vidensbank, hvor de kan lægge interne dokumenter ind, men også lave samsøgning ned i Antes fagpakke AnteUdbudsret som Ante vedligeholder for brugerne. 

Det betyder at de kan bruge platformen til både at løse de daglige opgaver og vidensdele, men også lave research i retspraksis!

👨‍👧‍👦 Fleksibel brugerstyring

Den sidste funktionalitet vi gerne vil fremhæve, er tilføjelsen af fleksibel brugerstyring.

Det betyder, at I som team eller virksomhed nu selv kan styre hvem af jeres kollegaer skal have adgang til vidensbanken, og hvad de har rettigheder til. Har I f.eks. et særligt behov for, at kun 1-2 personer skal kunne administrere dokumenter, kan I nemt slå det til.

Det er p.t. muligt at tildele roller som Administrator, Redaktør og Læser, og man kan frit fjerne og tilføje nye brugere.

Har du lyst til at prøve det?

Vi vil meget gerne vise de nye funktioner frem, så har du lyst til at høre mere eller se en demo af systemet, så tilmeld dig en gratis demo her.

Theis Rasmussen

CEO & Co-Founder

Cand. jur.